Jamie Olivers veganska burgare

Jag gillar fredagar och jag gillar att lyxa till det på fredagar. Igår provade vi en variant av Jamie Olivers veganska burgare och dom blev såå goda! 
Receptet jag följde hittade jag här
 
Dock skippade jag all koriander då den inte är kompis med mina smaklökar och bytte ut mjölet mot glutenfritt 😊
Så detta recept är glutenfritt, veganskt, sockerfritt (om du väljer sockerfria tillbehör) och garanterat en superhit! 
 
 
 
 
 
Till hamburgarna valde jag ett ekologiskt vin "Le bistro" av Tina. Den är gjord på druvorna merlot, carignan och syrah och passar bra till vegetariska rätter...och Jamies burgare 😉
Trevlig helg 💋



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

utanallting.blogg.se

Jag heter Jennifer och här delar jag med mig av mina recept från mitt liv som vegan. Jag finns numera på Instagram där du kan fortsätta följa mig och mina recept.

RSS 2.0