Nyårsmiddag

Gott nytt år allihopa! 
Jag har jobbat väldigt mycket nu under festhelgerna och klev av inför ledighet på nyårsaftons eftermiddagen. Det fanns varken tid eller ork att koka ihop någon 3 rätters middag så slängde ihop något enkelt...men enkelt behöver inte betyda nått mindre festligt för oj så gott det blev 😀 
 
Stars and stripes 
 
 
Biffarna är hälsansköks hamburgare utskurna med en pepparkaksform. 
 
Såsen är en bearnaisesås från Rydbergs. 
 
Klyftpotatisen är busenkelt att göra, klyftan potatis kryddade med favorit kryddorna och olivolja 👌
 
Till hade vi ratatouille..som jag har recept på här. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

utanallting.blogg.se

Jag heter Jennifer och här delar jag med mig av mina recept från mitt liv som vegan. Jag finns numera på Instagram där du kan fortsätta följa mig och mina recept.

RSS 2.0