Quinoa a la Mexico

Ikväll bloggar jag i pausen av Big brother, haha. Världens godaste quinoa panna kommer här! Yummy! 😋 
 
Quinoa panna 
 
1 avokado 
1 burk svarta bönor 
1 burk majs 
2 vitlöksklyftor 
1 näve hackade inlagda jalapeños 
Juice av 1 lime 
1 burk krossade tomater 
1,5 vatten
1 buljongtärning 
1 tsk chilipulver 
1,5 dl Quinoa 
Salt efter smak 
Olivolja
1 tsk kummin 
 
Blanda allt utom avokado och lime. Låt puttra på spisen tills quionoan är klar, ca 15-20 min. Servera med avokado och pressad lime. Vill du lyxa till det släng med lite nachochips ☺ 
 
Den här röran fungerar alldeles utmärkt som "färs" till tacos oxå!!! 

 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

utanallting.blogg.se

Jag heter Jennifer och här delar jag med mig av mina recept från mitt liv som vegan. Jag finns numera på Instagram där du kan fortsätta följa mig och mina recept.

RSS 2.0