Wraps

Vi gjorde jättegoda wraps häromdagen. Här kommer receptet på det 😋

Wraps 
Ingredienser:
Olivolja 
1 gul lök 
2 selleristjälkar 
2 paprikor 
1/2 röd chili 
1/2 tsk rökt paprikapulver 
250g tofu 
1 tsk kummin 
1 tsk muskot 
1 burk svarta bönor 
1 burk krossade tomater 
3 msk tomatpuré 
1 msk vitvinsvinäger 
1 1/2 msk soya 
1 tsk salt

Tillbehör :
Wrapbröd 
Kinakål 
Avokado 
Röd lök

Stek de hackade grönsakerna i oljan tillsammans med chilin och paprikapulver. Smula i tofun o stek ytterligare en stund. Strö över kummin och muskot. Häll på alla blöta ingredienser och låt sjuda ca 10 min. Slå in röran i Wrapsen tillsammans med tillbehören. Servera! 🍴

a n n i k a
2016-02-21 @ 17:16:12
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Mumsigt :D

Felicia
2016-02-21 @ 21:04:59
URL: http://feliciaholmgren.devote.se

Gott!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

utanallting.blogg.se

Jag heter Jennifer och här delar jag med mig av mina recept från mitt liv som vegan. Jag finns numera på Instagram där du kan fortsätta följa mig och mina recept.

RSS 2.0