Potatisbullar

Jag har inte gjort något inlägg på länge. Dåliga besked, tufft på jobbet och den där stressen gör att jag bara vill gömma mig. Men nu känner jag mig piggare och slänger ut ett recept på mina potatis bullar som smakar Mums! 
 
Potatisbullar 
ca 4 portioner 

1 kg skalad kokt potatis 
50g smör eller 0,5 dl olja
1 pressad vitlöksklyfta 
2 msk glutenfri mjöl, jag använder finmix 
0,5 dl finhackad dill
Salt o peppar (vit o rose)  
 
Pressa potatisen o blanda med övriga ingredienser, smaka av med salt o peppar. Forma till biffar o stek gyllenbruna på båda sidor. Servera med sallad eller sylt om du föredrar det. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

utanallting.blogg.se

Jag heter Jennifer och här delar jag med mig av mina recept från mitt liv som vegan. Jag finns numera på Instagram där du kan fortsätta följa mig och mina recept.

RSS 2.0