Vegansk korv med bröd

Igår satt jag o kikade på recept på pinterest och såg nått intressant. Så jag bestämde mig för att göra nått liknande. Det resulterade i det här: 


Korven består av kokt morot! Yes...kokt morot! 
Jag kokade hela morötter i saltat vatten tills jag med en sticka bedömde att den var klar. Sen i med den i ett korvbröd och dekorera med gotta...


Röran uppe på är gjord på konserverade ärtor o morötter, röd lök, tomater, dijon, curry, citron och lite imat fraiche. Men det var supergott med bara ketchup och senap oxå! 

Smaklig måltid! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

utanallting.blogg.se

Jag heter Jennifer och här delar jag med mig av mina recept från mitt liv som vegan. Jag finns numera på Instagram där du kan fortsätta följa mig och mina recept.

RSS 2.0